Vedení účetnictví
Vedení účetnictví
Přizpůsobíme účetnictví vašim konkrétním potřebám, snížíme tím vaše náklady na vedení účetnictví.
ÚČETNICTVÍ V ČESKÉ REPUBLICE
Smluvně převezmeme Vaši povinnost vést účetnictví podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví a navíc poradíme v oblasti:
- oběhu a zpracování účetních dokladů, archivaci a skartaci
- oceňování, evidence a inventarizace jednotlivých složek majetku
- vnitropodnikových účetních norem – viz. též Podnikové poradenství
- efektivního využití účetních informací pro finanční řízení
- kvality účetní závěrky, získávání údajů pro manažerské rozhodování
Dále s námi můžete počítat při:
- dohledu nad vedením účetnictví ve vaší účtárně – účetní supervizi (Money, Pohoda, Helios)
- zajištění náhrady v případě absence klíčového zaměstnance
- rekonstrukci účetnictví
- zpracování daňové evidence.
Vedle měsíčních (předběžných) účetních závěrek Váš osobní účetní specialista navíc sestaví i mimořádnou účetní závěrku za prvních devět měsíců účetního období (v plném rozsahu) tak, abyste měli představu o výši své celoroční daňové povinnosti ještě před skončením účetního období.
Ceny za vedení účetnictví přirozeně odpovídají množství účetních dokladů.
Pro Vaši představu: vedení účetnictví včetně přiznání “malé” společnosti převezmeme za cenu pod 7.500 Kč / měs., za vedení účetnictví větší společnosti (s obraty v desítkách či stovkách mil. Kč) přebíráme odpovědnost za ceny mezi 11 – 30 tis. Kč / měs. Na výši ceny za vedení účetnictví má vedle množství dokladů k zaúčtování také zásadní vliv způsob práce (použití našeho účetního programu s nutností pořizovat data nebo využití stávajícího ekonomického systému klienta, často obsluhovaného jeho vlastními pracovníky).
Ceny za vedení účetnictví jsou konečné, tzn. že neplatíte žádné další poplatky za zpracování účetní závěrky, elektronická podání přiznání k DPH, souhrnná hlášení ani za zpracování daňového přiznání k dani z příjmů podle námi vedeného účetnictví!
ÚČETNICTVÍ NA SLOVENSKU
Prostřednictví společnosti WERTHEIM SK, spol. s r.o. na Slovensku zastupovanou Ing. Soňou Pollákovou poskytujeme tyto služby:
- vedení účetnictví slovenských společností a poboček zahraničních společností v SR
- zastupování klienta při jednáních a kontrolách u daňových úřadů a pojišťoven.
Při sjednání on-line přístupu ke svým datům (volitelný doplněk) budete mít možnost:
- používat náš software pro své podnikání (vystavovat v něm doklady a pořizovat si potřebné výstupy), k tomu použít webový prohlížeč, efektivní specializovanou aplikaci a nebo mobilní telefon. MY řešíme kompletaci a správnost účetnictví jako celku
- snadno zvyšovat počet uživatelů v systému v případě Vašeho růstu
- šetřit čas i náklady na IT, hardware i vyřešit tak základní problém „zakázkového“ zpracování účetnictví nedostupnost podkladů a zpoždění v pořizování účetních záznamů
- snížit chybovost při zpracování prvotních dokladů
- importovat bankovní výpisy
- obsluhovat aplikaci v několika jazycích a data vést vícejazyčně. Můžete tak tisknout faktury v angličtině i češtině. Navíc zahraniční majitelé firem budou systému rozumět i díky výkazům IFRS
- použití systému pro podporu české i slovenské aktuální účetní legislativy. Bude vám tak stačit jeden software i pro vaše slovenské zákazníky či dceřiné společnosti českých zákazníků.
- uložení dat na našem zabezpečeném serveru, nikoliv někde v cloudu bez reálné možnosti zamezit jejich případnému zneužití, integrováním otevřeného programátorského rozhraní REST API je systém otevřen a připraven pro připojení k systémům třetích stran. Systém používá silné šifrování a postupy (SSL), které používají i velké banky a státní instituce.
Neváhejte se na nás obrátit pro nezávaznou nabídku
COVID – Nájemné
COVID - Nájemné - založení, vyplnění a podání žádosti. Od 26. 6. 2020, po počáteční nefunkčnosti registrace do informačního systému Ministerstva průmyslu a obchodu mohou podnikatelé, kterým opatření vlády zavřela provozovny a pronajímatel...
DPH na ubytovací služby 10%
V rámci "protikrizového daňového balíčku," který byl 12. 6. 2020 vrácen ze Senátu, se snižuje (Přílohou č. 2a zákona o DPH) sazba DPH na 10% u položky „55 Ubytovací služby“ s účinností následující den po vyhlášení novely zákona ve Sbírce...
Hledáme nového ČLENA TÝMU SAMOSTATNÝCH ÚČETNÍCH
Rádi bychom mezi sebou přivítali nového člena / týmu samostatných účetních pro vedení účetnictví několika společností. Náplní práce je komplexní zpracování finančního účetnictví až 6 mikro / malých účetních jednotek (kontrola a účtování prvotních...
COVID – Nájemné
COVID - Nájemné - založení, vyplnění a podání žádosti. Od 26. 6. 2020, po počáteční nefunkčnosti registrace do informačního systému Ministerstva průmyslu a obchodu mohou podnikatelé, kterým opatření vlády zavřela provozovny a pronajímatel...
DPH na ubytovací služby 10%
V rámci "protikrizového daňového balíčku," který byl 12. 6. 2020 vrácen ze Senátu, se snižuje (Přílohou č. 2a zákona o DPH) sazba DPH na 10% u položky „55 Ubytovací služby“ s účinností následující den po vyhlášení novely zákona ve Sbírce...
Hledáme nového ČLENA TÝMU SAMOSTATNÝCH ÚČETNÍCH
Rádi bychom mezi sebou přivítali nového člena / týmu samostatných účetních pro vedení účetnictví několika společností. Náplní práce je komplexní zpracování finančního účetnictví až 6 mikro / malých účetních jednotek (kontrola a účtování prvotních...
WERTHEIM, spol. s r.o.
Společnost pro daňové a účetní poradenství
Švihovská 264/1
142 00 Praha 4
ČESKÁ REPUBLIKA
Mobil: +420 777 300 012
E-mail: info@wertheim.cz
Web: www.wertheim.cz